1. Tikslas.
Stiprinti gimnazijos etosą, atliekant vertybių,
bendruomenės santykių, tapatumo jausmo, klasių mikroklimato veiklos tyrimus,
panaudojant MK lėšas.
Sėkmės kriterijus
|
Laukiami minimalūs rezultatai
|
Laukiami maksimalūs rezultatai
|
Gimnazijos etoso įsivertinimas išryškinant stipriąsias ir
tobulintinas veiklos puses
|
Įsivertinant gimnazijos etosą, atliekami vertybių, bendruomenės santykių,
tapatumo jausmo, klasių mikroklimato veiklos tyrimai, kurių rezultatai
pasieks ne žemesnį kaip 3 -ią kokybės
lygį.
Tyrimuose dalyvauja dalis (50 proc.) bendruomenės narių.
Nustatytos stipriosios ir tobulintinos veiklos pusės bei
pristatytos mokytojų tarybos posėdyje.
|
Įsivertinant gimnazijos etosą, atliekami vertybių, bendruomenės santykių,
tapatumo jausmo, klasių mikroklimato veiklos tyrimai, kurių rezultatai
pasieks 4-ą kokybės lygį.
Tyrimuose dalyvauja dauguma (70 proc.) bendruomenės narių.
Nustatytos stipriosios ir tobulintinos veiklos pusės bei
mokytojų tarybos posėdyje priimti siūlymai ir rekomendacijos mokyklos etoso
stiprinimo srityje.
|
2. Tikslas.
Tobulinti mokinių ugdymo(-si) kokybę, gerinant pamokų
organizavimą per aktyvesnių metodų, projektinės veiklos taikymą bei vertinimo
sistemos tobulinimą, panaudojant MK lėšas.
Sėkmės kriterijus
|
Laukiami minimalūs rezultatai
|
Laukiami maksimalūs rezultatai
|
Gimnazijos mokinių pasiekimų kokybė (metiniai įvertinimai
ne žemesni kaip 7 balai).
Mokinių pasiekimų
ir pažangos vertinimas skatina mokinius ir padeda jiems mokytis.
Aktyvesnių mokymo metodų, projektinės veiklos taikymas
skatina mokinių motyvaciją.
|
Gimnazijos mokinių pasiekimų kokybė ne mažesnė kaip 50%.
Mokinių pasiekimų
ir pažangos vertinimas yra tikslingas ir padeda mokiniams mokytis 50 proc.
stebėtų pamokų.
Aktyvūs mokymo
metodai, projektinė veikla taikoma 30 proc. stebėtų pamokų
|
Gimnazijos mokinių pasiekimų kokybė didesnė kaip 50%.
Mokinių pasiekimų
ir pažangos vertinimas yra tikslingas ir padeda mokiniams mokytis 60 proc.
stebėtų pamokų.
Aktyvūs mokymo
metodai, projektinė veikla taikoma 60 proc. stebėtų pamokų
|
3. Tikslas. Aktyvinti gimnazijos mokinių socialinę veiklą, įtraukiant
mokinių savivaldą ir kuriant kitas darbo grupes, panaudojant MK lėšas.
Sėkmės kriterijus
|
Laukiami minimalūs rezultatai
|
Laukiami maksimalūs rezultatai
|
Aktyvus mokinių dalyvavimas socialinėje veikloje.
|
50% mokinių aktyviai dalyvaus gimnazijos socialinėje
veikloje.
|
Daugiau kaip 50% mokinių aktyviai dalyvaus gimnazijos
socialinėje veikloje.
|
4.Tikslas.
Pagerinti ugdymo (-si) sąlygas mokiniams, atliekant dailės kabineto remontą, panaudojant miesto savivaldybės biudžeto lėšas.
Sėkmės kriterijus
|
Laukiami minimalūs rezultatai
|
Laukiami maksimalūs rezultatai
|
|
Sutvarkytos dailės
kabineto grindys, sienos ir apšvietimas.
|
Atlikta dailės
kabineto renovacija (atliktas remontas, pakeisti baldai).
|
|