2009/2010 METŲ GILUMINIO ĮSIVERTINIMO IŠVADOS
Išvados: buvo analizuojama tema „Mokinių mokymosi kokybė“.
|
Stipriosios pusės:
- Daugumos mokyklos mokytojų pamokos struktūra
siejama su pamokos uždaviniu. Mokomoji medžiaga dėstoma nuosekliai,
įtvirtinamos ir gilinamos mokinių žinios, remiamasi įgyta patirtimi,
akivaizdi dalykų integracija.
- Daugiau nei 60% mokinių yra motyvuoti, geba
dirbti savarankiškai, jie pasitiki savo jėgomis, analizuoja savo
mokymosi klaidas, atsiradus sunkumams pagalbos kreipiasi į mokytojus.
- Mokytojai stengiasi sukurti tinkamą mikroklimatą
ir efektyviai dirbti su įvairių gabumų mokiniais.
- Apie 95% mokinių yra supažindinti su dalykų
mokymosi pasiekimų vertinimo reikalavimais ir kriterijais, 85% mokinių
ir jų tėvų vertinimo kriterijai yra aiškūs.
- Apie 85% mokinių nuolat įvairiais būdais
skatinami.
- Sėkmingas mokinių bei mokytojų
bendradarbiavimas, aukštai vertinama mokytojų profesinė kvalifikacija;
|
Tobulintinos pusės:
- Daliai mokyklos mokytojų kyla problemų
organizuojant atskiras pamokų dalis (vertinimas, darbo pamokoje
individualizavimas bei diferencijavimas).
- Mokytojų individualiose vertinimo sistemose
reikėtų detaliau išaiškinti, kaip bus vertinama per integruotas pamokas,
diferencijuotų užduočių metu.
|
Rekomendacijos:
- Daugiau dėmesio skirti ugdymo diferencijavimui,
gerinant pamokos organizavimo kokybę.
- Skatinti mokinių motyvaciją, taikant įvairesnius
mokymo metodus, projektinę veiklą.
- Siekti, kad grįžtamoji informacija padėtų mokiniams
suprasti, kaip šįkart pavyko ir kaip kitą kartą patobulinti savo darbą.
|