Stipriosios pusės:
· Visi
(100%) gimnazijos mokytojai žino gimnazijos filosofiją ir vertybes, kuriomis
grindžiama gimnazijos veikla;
· Beveik
visi (98%) pedagogai dalyvauja kuriant gimnazijos viziją ir misiją bei
puoselėja esmines vertybes savo kasdieniniame darbe;
· Gimnazijoje
sukurta palanki vidaus gyvenimo kultūra, kurioje atsispindi iš esmės geri ir
pagarbūs santykiai tarp visų (100%) bendruomenės narių;
· Dauguma
(86%) gimnazijos mokinių žino elgesio taisykles, svarbiausiomis iš jų laiko –
dėvėti mokyklinė uniformą ir pagarbiai elgtis su kiekvienu žmogumi, o
svarbiausia vertybe laiko – žinias;
· Mokinių
tėvams (98%) yra įdomus mokyklos gyvenimas, aiškios mokinių elgesio
taisyklės, dauguma domisi tuo, kas vyksta mokykloje, gauna pakankamai
informacijos apie vaiko mokymąsi;
· Beveik
visi (98%) tėvų mano, kad gimnazija yra jauki, o jų vaikai joje saugūs.
· Gimnazijos
siekiamybė puoselėti nuolatinį bendruomenės tobulėjimą, bendrai matyti
tikslus, uždavinius, prioritetus, mokyklos aplinkos svetingumą, prisiimti
atsakomybę už saugų buvimą mokykloje ir kurti įvaizdį.
· Dauguma
(89%) gimnazijos mokinių jaučiasi saugūs, geranoriški klasėje, mokykloje,
kuria projektus, dalyvauja daugumoje renginių, sieja su gyvenimo praktika,
pasauliu. Gimnazija inicijuoja tokias situacijas, kuriose bendruomenės narys
skatinamas, jo veikla pripažįstama ir vertinama.
· Mokyklos
veikla grindžiama visų bendruomenės narių aktyviu bendravimu ir
bendradarbiavimu bei pasitikėjimu vienas kitu.
· Mokytojų
ir mokinių santykiai grindžiami lygiateise partneryste, draugyste, pagalba
vieni kitiems.
· Mokykloje gerai išvystyta pagalbos vaikui specialistų
veikla. Teikiama psichologinė, socialinė, specialioji pedagoginė ir logopedo
pagalba.
· Beveik
visi (98%) mokiniai jaučiasi pilnaverčiais klasės bendruomenės nariais,
noriai bendrauja tarpusavyje.
· Beveik
visi (98%) mokiniai mano, kad klasėje
jis yra gerbiamas, reikalingas ir
nenorėtų pereiti iš dabartinės savo klasės į kitą klasę.
· Daugumą
(88%) mokinių, pilnai, arba iš dalies tenkina mokytojų ir mokinių tarpusavio
bendravimo ir bendradarbiavimo santykiai.
|